יעל ארד הרצאה / הזמנת הרצאות מאת יעל ארד Haalo המרכז למרצים וסדנאות

גאות הניצחון מהולה בהחמצת הזהב. Yaelarado תודה לחברי המועדון היקרים שהגיעו.


מצוינות בספורט הרצאה של יעל ארד בקפה לואיז

איך את עושה את זה.

יעל ארד הרצאה. יעל ארד אחת מהגודאיות הישראליות הטובות ביותר בכל הזמנים. פאולה רוזנברג מגישת תכנית טלויזיה מצליחה ומרצה בארגונים וחברות מרצה על אורח חיים ותזונה נכונים. מנהיגות וניהול בעולם.

אפשר להזמין הרצאה מרתקת של מספר סיפורים או של אדם שיש לו סיפור חיים מרתק כמו למשל אדם בוגר אצל. על יעל ארד 1967- הספורטאית הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית בגודו. בוקר של מצוינות עם הרצאתה של יעל ארד המדליסטית האולימפית הראשונה בישראל 壟 היה מרתק עם המון ערך לקראת השבת.

יעל מדברת על ניסיונה האישי כזוכת מדליה. הרצאה ראשונה מומלצת בכיתות רגילות נטע ברזילי. קובי אליהו כשעה לאחר חצי הגמר עלתה ארד לקרב מול הצרפתייה קתרין פלורי עליה גברה בחצי הגמר בדרך לזכייה בפריז.

יעל ארד המדליסטית האולימפית הראשונה של מדינת ישראל הופיעה בפני תלמידי מגמת ניהול עסקי והרצתה בפניהם. הרצאה ושיחה פתוחה עם ראש ממשלת בריטניה לשעבר ושליח הקוורטט למזרח התיכון מר טוני. הרצאות אונליין מעניינות במגוון נושאים גם במגבלות הקורונה.

הרצאה ראשונה מומלצת לתלמידי כיתות נחשון מחוננים יעל ארד. חשוב מאד להזמין מרצה איכותי שיתאים לאירוע ושיש לו ניסיון רב. להזמנת הרצאה ופרטים נוספים לחצו לעמוד המרצה באתר.

הרצאה של יעל ארד לתלמידי מגמת ניהול עסקי יעל ארד המדליסטית האולימפית הראשונה של מדינת ישראל הופיעה בפני תלמידי מגמת ניהול עסקי והרצתה בפניהם. בעולם גברי להיות אלופת העולם בספורט עולמי ואחכ להיות מנכלית. למעלה מ 1500 מרצים שתוכלו להזמין לאירוע חברה חוג בית - לפרטים והזמנת הרצאה.

מגוון הרצאות מומלצות מרצים סדנאות ופעילויות לעובדים למנהלים לקהילות וללקוחות. יעל ארד זוכת מדליית הכסף באולימפיאדת 1992 הגיעה לבנימין שם העבירה הרצאה מרתקת למשתתפות ליגת האלופות בכדורסל לנערות בנימין. הרצאה של יעל ארד - האנלוגיה שבין מצויינות בספורט למצויינות בעסקים.

יעל ארד עם אסתר רוט-שחמורוב בטקס ב-2018 צילום. ההרצאה עסקה בנושא מצויינות הצבת יעדים ומטרות. יעל ארד בהרצאה לתלמידי ג-ח במסגרת סדרת הרצאות לציון 20 שנה לרצח רבין של אקדמיה ברשת במהלך יצירת ההרצאות נשמרו.

21112020 1100 - יום שבת 211120 בשעה 1100 הרצאה מקוונת אצלכם בסלון. בהרצאתה המרתקת מדברת יעל על הקשר ההדוק בין מצויינות בספורט ומצויינות בעולם העסקים. המדליה האולימפית הראשונה לישראל.

הרצאה של יעל ארד לתלמידי מגמת ניהול עסקי. יעל ארד אנלוגיה בין מצויינות בספורט למצויינות בעסקים סיפור ניסיונה האישי כזוכת מדליה אולימפית ראשונה בישראל בדגש על זיהוי היכולות הנדרשות מספורטאים בדרך. חדשות דעות תרבות ספורט כלכלה מהארץ והעולם ישראל היום.

על פי אנתרופולוגים וסוציולוגים יש להבדיל בין שני הסוגים העיקריים של הטקסים והאירועים שובי השגרה. יעל היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית סגנית אלופה אולימפית ב- 1992 סגנית אלופת העולם של 1993 אלופת אירופה ב- 1993 ואלופת ישראל. הרצאה ראשונה מומלצת לתלמידי אגף שחר דר ריי ביטון.

הדבר אינו מובן מאליו. הרצאה של יעל ארד. ההקבלה בין קריירת ספורט ענקית וקריירת עסקית היא מרכז ההרצאה של יעל ארד.

את הפנינג הספורט והבריאות הגדול בישראל תפתח לא אחרת מאשר המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל יעל ארד שתעביר הרצאה מרתקת על מצוינות בספורט בעסקים ובחיים במסגרת יום האישה הבינל. הרצאה חווייתית בה נזכה להצצה לאחת התופעות המופלאות בחברה האנושית הלא היא הקרנבלים.


הרצאה של יעל ארד לתלמידי מגמת ניהול עסקי תיכון בגין ראש העין


הזמנת הרצאות מאת יעל ארד Haalo המרכז למרצים וסדנאות


מרימים את הרוח עם אליצור ממשיכים עם סדרת ההרצאות שלנו עם יעל ארד סגנית אלופת העולם אלופת אירופה וישראל אליצור ישראל


הראשונה פרק מספרה האוטוביוגרפי של יעל ארד


יעל ארד חלומות גדולים ועבודה קשה גולדה


וואוו איזו הרצאה עם יעל ארד קאנטרי קהילתי נווה שרת Facebook


Miscar 1574 המדליסטית האולימפית הישראלית הראשונה מגיעה Facebook


יעל ארד תפתח את הפנינג הספורט של מרתון ירושלים כל העיר ירושלים


הרצאות מאת יעל ארד ס מ ל מרצים


מנהיגים ומשפיעים יעל ארד סדרת רבין הקטלוג החינוכי


יעל ארד האנלוגיה שבין מצויינות בספורט למצויינות בעסקים במסגרת סדנת משדרים עסקים


בית הלוחם באר שבע חברים יקרים מוזמנים להרצאה של יעל ארד ביום שבת בשעה 11 00 להלן קישור לזום Https Us02web Zoom Us J 83447375686 נשמח לראותכם Facebook


הרצאה של יעל ארד לתלמידי מגמת ניהול עסקי תיכון בגין ראש העין


הרצאה עם יעל ארד בית הלוחם תל אביב


Yael Ared Lectures Bio Israeli Speakers Center


סופ ש ברעננה יעל ארד וח כ מירב בן ארי מגיעות לשבתעתון צומת השרון רעננה


יעל ארד מתנס יבנה מתנס יבנה


כפר יחזקאל באוירה אולימפית נפתח את שנת הפעילות בהרצאה של יעל ארד 6 9 2016


מנהיגים ומשפיעים יעל ארד Youtube

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url